Inför Sirius borta: ”Tre poäng ska hem till Degerfors”

Ytterligare en viktig match på agendan för Degerfors som imorgon ställs mot bottenkonkurrenten Sirius på Studenternas IP. Tillbaka i truppen är Johan Mårtensson, Oscar Wallin, Sebastian Ohlsson och Elyas Bouzaiene.

Avspark: Söndag den 1 oktober på Studenternas Idrottsplats i Uppsala kl. 15:00.

Supporterinformation: Allt du behöver veta finns här.

Biljetter: Biljetter hittar du på Sirius biljettsida.

TV-sändning: Under hela 2023 kan du som inte är på plats på arenorna se Degerfors IF:s allsvenska matcher live på Discovery Plus. Om du tecknar ditt abonnemang via den här länken så går en del av avgiften till Degerfors IF.

Hör Gustav Granath, Hugo Bolin och Elyas Bouzaiene inför morgondagens match

Truppen

Tobbe och Adde mönstrar följande trupp imorgon: Sondre Rossbach, Gustav Granath, Karim Mammar, Johan Mårtensson, Oscar Wallin, Sebastian Ohlsson, Diego Campos, Gustav Lindgren, Christos Gravius, Pashang Abdulla, Hugo Bolin, Seid Korac, Rasmus Örqvist, Elyas Bouzaiene, Peter Gwargis, Justin Salmon, Alexander Hedén Lindskog, Jonas Olsson, Douglas Bergqvist och Damjan Pavlovic.