Boka Loge

Upplev matchen på bästa plats!

Våra värdar tar emot er vid entrén 1 1/2 timme innan matchen och tar med er till logen. På plats minglar ni på verandan för att sedan ta plats i logen och bli serverade en bordsbuffé med dryckespaket som ni avnjuter tillsammans runt bordet.

När matchen drar igång har ni möjlighet att slå er ner i våra loungemöbler på verandan eller så sitter ni kvar och ser matchen inne i logen. I halvtid serveras ni dessert och kaffe och under hela eventet har vi öppen bar med fullständiga rättigheter.

Pris: 15 000kr/loge
(Varje loge tar 10 personer)

Missa inte chansen, boka redan idag!

Försäljningschef

Marknadssäljare