Vi söker en marknadssäljare till Degerfors IF

Vill du arbeta i expansiv förening där försäljning, event och privatmarknad är en del av din vardag? Vi söker en driven säljare som vill vara med och utveckla våra event och ta vår försäljning till nya höjder.

I rollen som marknadssäljare i Degerfors IF är din övergripande uppgift att arbeta med försäljning av partnerskap. Du kommer vara spindeln i nätet vid matchevent där din uppgift blir att planera och utveckla innehållet så att det överträffar våra samarbetspartners förväntningar. Tillsammans med försäljningschef och evenemangsansvarig utgör ni ett nära samarbetande team. Din uppgift blir att förvalta befintlig kundstock men även arbeta med införsäljning av nya partnerskap och utveckla nya affärsområden.

Under säsong är ditt huvudfokus matcheventet för att sedan efter säsong övergå till planering och försäljning av nästföljande år. Dina mål är att knyta till dig nya partners och samtidigt utveckla vår relation till befintliga.

Kvalifikationer och egenskaper:

Vi söker dig som har erfarenhet av att försäljning (B2B/B2C). Du är van att arbeta i en föränderlig miljö, göra egna prioriteringar samt ta ett stort eget ansvar. En förutsättning är att du har god IT-vana och erfarenhet av att arbeta i CRM-system.

Som person är du energisk och driven och utvecklingsfokuserad, du ser till att få saker gjorda.  Det är viktigt att du under intensiva perioder kan behålla strukturen i arbetet.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Arbetstiderna kan variera. Kvälls- och helgarbete förekommer.

Vid frågor kontakta oss via mail: rekrytering@degerforsif.se

Skicka in din ansökan till: rekrytering@degerforsif.se

Omfattning: Heltid

Varaktighet: Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas