Vi byter system för medlemskap

Inför 2023 har Degerfors IF valt att gå över till SportAdmin Kansliservice för hantering av medlemskap och medlemsbrev. Det innebär nya tillvägagångssätt för såväl nyteckning som förnyelse av medlemskap samtidigt som det ger Degerfors IF bättre förutsättningar att arbeta med allt som berör medlemmar.

Alla medlemsinbetalningar kommer i framtiden att ske via SportAdmins system (Billmate). Tidigare har medlemskap kunnat tecknas via framför allt Swish, men inga betalningar kommer längre att kunna göras direkt till Degerfors IF avseende medlemskap.

Övergången till det nya systemet pågår för fullt och vi ber att få återkomma längre fram med instruktioner för tecknande av medlemskap. Målsättningen från föreningens sida är att det nya systemet ska vara implementerat innan årsskiftet.

Önskar du teckna medlemskap i december hänvisar vi dig Degerfors IF:s kansli, vardagar mellan 8:00 och 15:00.