Uniflex storsatsande guldpartner

Uniflex Bemanning är ett bemannings- och rekryteringsföretag i Karlskoga. Det är också en mycket uppskattad samarbetspartner till Degerfors IF. Inför årets säsong blir företaget en storsatsande guldpartner.

Så här skriver Uniflex om samarbetet:

”Vi vill vara med och stötta Degerfors IF på den här fantastiska resan de har börjat, vi är fotbollsintresserade (Jonas Lindskog har lång bakgrund som både spelare och tränare i klubben) och vet också hur mycket Degerfors IF betyder för väldigt många.

Vi har valt att stötta a-laget, men även akademilagen och damlaget.

Att göra bra rekryteringar (tränare och spelare) är ju något som varit en stor del av framgången för Degerfors IF, vilket också är vårt framgångsrecept för att få våra samarbetspartners att bli lyckosamma.

Det mod som laget spelar med ser man inte hos många andra lag och det tror vi kommer vara en avgörande faktor för att det kommer bli ett framgångsrikt första år i allsvenskan.”

Degerfors Idrottsförenings försäljningschef Leif Olsson ser fram emot det fortsatta och utökade samarbetet med Uniflex.

– Uniflex har alltid visat ett enormt engagemang för föreningen och det här utökade samarbetet är bara ytterligare ett bevis på det. Jättekul att jobba vidare med dem, säger Leif.

På bilden syns Jonas Lindskog och Jonnie Håkansson från Uniflex samt Leif Olsson från Degerfors IF.