Supporterinformation Mjällby AIF – Degerfors IF

Imorgon spelar Degerfors IF mot Mjällby AIF på Strandvallens gräs i Sölvesborg. Nedan följer information som förhoppningsvis kan underlätta ditt besök i Blekinge.

Matchstart

Matchen börjar kl. 17:30 och entréerna öppnar en timme innan avspark. Kom i god tid och ha din biljett redo vid inpasseringen.

Biljetter

Biljetter till matchen går att köpa via den här länken.

Biljettpriser: Vuxen: 140 kr. Ungdom (till och med 18 år) 100 kr.

Bortakort: Prickas av mot lista i entrén

Biljettkassa: Finns vid ingången till bortasektionen

Bortasektion:

Zonindelning: Bortasektionen är indelad i 2 delar. Antalet öppna delar på bortasektionen beror på antalet sålda biljetter.

Banderollplatser: Banderoller sätts upp vid räcken och stängsel vid bortasektionen, reklam får ej täckas.

Se bild nedan. Entré mot havet på södra kortsidan.

Färdbeskrivning: Adress: Campingvägen 44 29495 Sölvesborg.

Parkering: Parkering för bortasupportrar med personbil på samma yta som för övriga besökare.

Bussar/minibussar: parkeras intill bortasektionen (se bild nedan)

Toaletter: Både herr- och damtoaletter

Kiosker: Kaffe, läsk, glass, grillad korv och 3,5% öl.

Betalsätt: Swish och kontanter.

Övriga frågor: Har ni frågor eller önskemål innan match eller synpunkter efter match så kontaktar ni  Mjällby AIF:s SLO Andreas Johansson via telefon eller mail. Ni når SLO på 0705-925124 eller slo@maif.se