StyRa förlänger sitt partnerskap med Degerfors IF

Degerforsbaserade företaget StyRa är sedan många år en trogen partner till Degerfors IF. I år fortsätter de sitt partnerskap med föreningen som dräktpartner till både damerna och herrarna.

– Vi är otroligt glada över vårat fortsatta samarbete med StyRa, ett lokalt starkt företag som vill vara med på våran resa tillbaka till Allsvenskan. Ni kommer se dem både på herrarnas och damernas matchdräkter i år. Vi ser fram emot ett framgångsrikt år, och säger stort tack till StyRa, säger Leif Olsson, marknadschef i Degerfors IF.

– Vi på StyRa® är stolta över att fortsätta vårt samarbete med Degerfors IF. Vi har under flera år på ett eller annat sätt stöttat våra lokala föreningar och det kommer vi inte sluta med. Att lokala företag är med och sponsrar vår lokala idrottsklubb tycker vi är otroligt viktigt, det visar på sammanhållning och vilja att utvecklas tillsammans, framförallt på en liten men betydande ort. Nu siktar vi mot en otroligt spännande säsong för både Degerfors herrar och damer, säger Tobias Strandberg, Sälj- och marknadsansvarig på StyRa.

Det här är StyRa/KD Solskydd

Med 40 år i branschen så tillverkar KD Solskydd måttbeställda solskydd, allt från markiser till rullgardiner, för inne- och utemiljö, automatiserat eller manuellt. Vi tillverkar helt enkelt precis utifrån givna önskemål och behov.

Som samarbetspartner till oss vet du att det fungerar. Punkt. Vi blir aldrig nöjda förrän du och din kund är det. Vi jobbar bara med kvalitet som passerat de hårdaste krav som går att ställa, både på material och på teknik. Vi producerar med hjälp av de bästa maskiner som idag går att hitta på marknaden. Allt görs dessutom av, vad vi anser, den skickligaste personal som finns i branschen.