Spela padel – vinn DIF-biljetter!

Vår partner Degerfors padel tillsammans med Airport padel samverkar kring seriespel.

Nu finns möjlighet att anmäla lag till seriespel som arrangeras av de lokalt förankrade padelanläggningarna Airport Padel i Karlskoga och Degerfors Padel. De har redan tagit emot många anmälningar och har ambitionen att fylla en handfull serier. Därför erbjuds seriespel Karlskoga-Degerfors ”all Inclusive” till kostnaden 1 500 kronor per lag (750 kronor per spelare). Inget medlemskap vid någon av anläggningarna krävs för att delta.

Seriespelet kommer rulla i gång i september 2021 och köras som en enkelserie. Varje serie omfattar åtta lag och således ingår sju matcher i priset. Det blir separata serier för damer, herrar och för mixade lag men damer och mixade lag kan välja att anmäla sig till en herrserie om de vill.

Padelanläggningarna kommer dessutom lotta ut ett fint pris i varje serie – sittplatsbiljetter till en DIF-match!

Vi ser fram emot många spännande matcher över kommungränsen hos två lokalt väl förankrade arrangörer i östra Värmland!

Tveka inte! Anmäl er nu!

Länk till anmälan hittar ni här.