Skicka in din #bruketvaknar-berättelse

På måndag spelar vi vår första allsvenska premiär sedan 1997 och vi vill att du ska vara med. Allsvenskan består av 30 omgångar. Det betyder att det finns 30 tillfällen att berätta om din väg till stunden då #bruketvaknar.

Inför varje ny match ska vi uppmärksamma en ny rödvit livshistoria. Skicka en bild och en kort berättelse till bruketvaknar@degerforsif.se. Kanske är det en bild på första gången du tog dina barn till Stora Valla? Kanske har du sparat ett foto från när vi vann svenska cupen? Kanske tog du en selfie mitt i folkmassan den där historiska kvällen i december förra året

Berätta vad som händer på bilden, hur många år du var då och hur många år du är nu så kanske det blir din historia vi lyfter fram inför premiärmatchen mot AIK.

Vi har alla en historia som lett oss hit.