Så ser du Degerfors IF:s seriepremiär

På måndag den 4 april är det dags för Degerfors IF att ta sig an den allsvenska säsongen. Kl. 19:00 ställs vårt röda och vita lag mot Djurgårdens IF på Tele2 Arena.

Du som har tänkt se matchen på plats köper biljett via Djurgårdens webbshop. Det kan också vara bra att känna till att Tele2 Arena är en kontantfri arena där endast kortbetalning accepteras. Om du vill resa till matchen med andra supportrar så arrangerar Vulkanerna bussresa till matchen. Läs mer om resan och hur du anmäler dig på Vulkanernas webbplats. Mer information och praktiska detaljer som berör resor till och från Tele2 Arena hittar du här.

Matchen sänds som vanligt på Discovery+.
Om du tecknar ditt abonnemang via den här länken går en del av kostnaden till Degerfors IF.