Så säkrar du din plats på Degerfors allsvenska hemmamatcher

Den 1 juli ökar regeringen antalet sittande åskådare på matcherna till 3000. Degerfors IF styrelse har tagit beslut om att utöka antalet sittplatser genom att hyra in två nya sittplatsläktare. Dessa kommer att ersätta ståplatsläktaren på långsidan och även nuvarande bortasektion.

Nu finns möjlighet att köpa årskort på nya läktarna fram till den 24 juni. Nuvarande sittplatsläktare är slutsåld. Redan sålda årskort för ståplats gäller på de nya läktarna.

Alla med årskort, även de tidigare sålda, får en sittplats tilldelad till sig vid ankomst. Denna kan skifta mellan matcherna. Under pandemin kan vi inte reservera ”gamla” platser.

Degerfors IF har tolv hemmamatcher kvar. Säkra din plats på Valla nu! Först till kvarn gäller, endast 1 000 årskort kommer säljas.

Det går endast att köpa via bankgiro. Ange namn och adress.

Biljetter till enstaka matcher kommer bara säljas vid återbud eller vakanser efter den 24 juni.

Priser:
Årskort sittplats vuxen 2 750 kronor
Årskort sittplats pensionär 2 400 kronor

Betalning görs på BG 658-8933.