Så kan du stötta damlaget

Också för vårt damlag närmar sig fotbollssäsongen med stormsteg. Efter att ha vunnit ännu en serie väntar nu spel i division 2. Resan mot toppen fortsätter.

Vi har haft fri entré på damernas matcher i två säsonger. Ifjol fick vi inte ta emot några åskådare men nu ser det betydligt mer lovande ut. För att vi ska kunna fortsätta ha fri entré behöver vi partners som vill vara med och utveckla vår damsatsning.

För 895 kronor + reklamskatt för företag och 300 kronor för privatpersoner kan du vara med och stötta laget samtidigt som du möjliggör att vi kan fortsätta med fri entré på våra hemmamatcher. Som privatperson kan du swisha 300 kronor till 123 395 18 11 (skriv ”damlaget” i betalningen).

Som tack får du ditt företagsnamn eller namn i vårt programblad till varje match. Dessutom kommer vi på vår hemsida informera om vilka som är med och stöttar våra damer.

Du hänger väl med?

Kontakta Patrik Werner på patrik.werner@degerforsif.se för mer information.