Restaurang Hugo och Degerfors IF förlänger samarbetet

Degerfors IF och Restaurang Hugo i Karlskoga inledde inför säsongen 2023 ett samarbete avseende mat till föreningens spelare och catering till matcherna. Det står nu klart att Restaurang Hugo fortsätter på inslagen väg även under 2024.

– Restaurang Hugo uppfyller alla kriterier och önskemål som vi har på en matleverantör. De är dessutom otroligt bra att ha att göra med och samarbetet har fungerat kanonbra. Spelarna och gästerna är mycket nöjda med maten, så det var en no-brainer från vårt håll att fortsätta samarbetet, säger Leif Olsson, marknadschef i Degerfors IF.

– Vi är glada över att förlänga samarbetet. 2023 hade vi ett gynnsamt samarbete med Degerfors IF och vi är glada över att få fortsätta, säger Andreas Berglund på Restaurang Hugo.

Läs mer om Restaurang Hugo på deras webbplats.