Publikinformation: Malmö FF hemma

Morgondagens match är så gott som utsåld och det kommer att vara väldigt mycket publik på Stora Valla. Här kommer några uppmaningar och information från oss inför morgondagen.

• Kom i tid. Entréerna öppnar 90 minuter innan avspark, det vill säga kl. 13:30. Kom i tid!
  • Det bjuds på livemusik i Vallabaren med start kl. 13:30.
  • Åk gärna kollektivt, med cykel eller gå till matchen. Det kommer att vara begränsad framfart både före och efter matchen.
  • Inga väskor större än 40x40x20 cm får tas med in på Stora Valla. Vår uppmaning är dock att lämna väskan hemma. Alla väskor kommer att visiteras, vilket fördröjer publikinsläppet.
  • Paraplyer får inte tas med in på Stora Valla imorgon.
  • Ingen medhavd mat eller dryck får tas med in.
  • Inga vätskor så som parfymer får tas med in.

Biljetterna på degerforsif.ebiljett.nu är nästan slut, men vi har lagt undan ett ganska stort antal biljetter till både vuxna och barn som finns i entrén imorgon.