Publikinformation: Kalmar FF hemma

Här kommer några uppmaningar och information från oss inför dagens match, som kan vara bra att känna till.

Entréerna öppnar redan kl. 13:30. I Vallabaren bjuds det på mat, dryck och livemusik. Det finns även kaffe och glühwein att värma sig med.

För att hedra offren i måndagens terrordåd i Bryssel, kommer dagens match att inledas med en tyst minut. Spelarna kommer även att bära svarta sorgband.

I halvitdspausen vill vi visa upp alla våra duktiga ungdomar i föreningen. Samtliga spelare i våra ungdomslag kommer tillsammans med Lava att gå ett litet ärevarv runt planen.

Tänk även på följande idag:

• Inga väskor större än 40x40x20 cm får tas med in på Stora Valla. Vår uppmaning är dock att lämna väskan hemma. Alla väskor kommer att visiteras, vilket fördröjer publikinsläppet.
  • Paraplyer får inte tas med in på Stora Valla idag.
  • Ingen medhavd mat eller dryck får tas med in.
  • Inga vätskor så som parfymer får tas med in.

Biljetter finns som vanligt på degerforsif.ebiljett.nu.