Nya samarbetspartners i vår Damsatsning

Samarbetspartners i vår Damsatsning ⚽ Svara JA till ”Femhundringen”!

Nytillkomna företag:
SAAB Dynamics, Med Tech Equipment Sweden, Uniflex, Karlskoga Hem, Erika F:s Salong Svartå, Cavallie Consulting, Karlskoga & Degerfors Trädgårdstjänst, Real AB och Smarteyes.

Klara samarbetspartners sedan tidigare är: DELABGLAVA AB, Centrala Trafikskolan i Karlskoga, Elms Byggnadsfirma AB, Vänsterpartiet i Degerfors, Järnbruksklubben JBK, Degerfors Järnverks Personalförening, Varnumhälsan, Holmstrand Design, Illumini, Linas Hårstudio, Degerfors Bed & Breakfast, S.Q.S och Burkbutiken, Metodicum AB, Firma Jörgen Malmqvist, Nya Hambostäd, Bråtner Gård Aktiebolag, Dilan Pizzeria, Granalytiq AB, Come Closer Travel, Fest & Bröllopspalatset, StyRa och Jutudden. Tusen och åter Tusen Tack från Degerfors IF Dam!

Vill ni också vara med och ge våra tjejer de bästa förutsättningarna så behöver vi ditt stöd. För den symboliska summan på 500 kronor kan du vara med och bidra till att vi kan ha fri entré på dammatcherna. Du får även ditt företagsnamn publicerat på våra sociala medier.

Missa inte hemmapremiären för Degerfors IF dam lördagen den 18 maj klockan 17:00, då vi hälsar Norrstrands IF U Välkomna till Stora Valla. Fri entré och öltältet öppet! Välkomna!

Vill du vara med och stötta damerna? Svara ja till Patrik Werner så kommer en faktura på beloppet. patrik.werner@degerforsif.se

Fotboll för alla, alla till Valla!

Åsa Holmstrand