Nya matchtröjan är här!

2024 års upplaga av herrlagets matchtröja är här och från och med den 26 mars kan du köpa den i vår webbshop.

På årets upplaga av tröjan har Mcdonalds försvunnit och istället letar sig Västanhede in på dräkten. Vi är glada att så många av våra dräktpartners valt att förlänga sina avtal med oss trots degraderingen. Partnerskapen stärker hela Degerfors IF och bidrar till att vi kan skörda nya framgångar.

Det är vi otroligt tacksamma för.

Fotomodeller är pensionärspoolens så kallade Tältgrupp.

Det är en Degerfors-röd tröja, med muddar och krage i vitt och guld. Tröjan knyter an till klubbmärket i samma färger. Den 26 mars dyker tröjan upp i vår webbshop (shop.degerforsif.se). I samband med tröjsläppet kör vi ett lanseringsevent hos vår partner Fabriqen den 26 mars. Vi återkommer med mer information om det nästa vecka.