Ny tjänst – alla höjdpunkter direkt i mobilen!

Tillsammans med Svensk Elitfotboll och de andra klubbarna i Allsvenskan och Superettan lanserar vi Highlights Plus, en tjänst där du kan se matchavgörande händelser från alla våra matcher utan fördröjning direkt i mobilen.

Det kostar 35 kronor i månaden, helt utan bindningstid och överskottet går till Degerfors IF som ett extra stöd.

Så funkar det

Med Highlights Plus kan du följa alla matcher i Allsvenskan och Superettan direkt i vår app Degerfors IF Live. (Du kan alltså såklart välja att följa även andra klubbar och matcher som är viktiga för oss.)

Så fort det blir mål eller andra matchavgörande händelse får du en notis i mobilen.

Du kan direkt se klippet, helt utan fördröjning.

Vill eller kan du inte använda appen går det precis lika bra att se klippen direkt på highlights.allsvenskan.se eller highlights.superettan.se direkt i webbläsaren – på dator, surfplatta eller telefon.

Så skaffar du Highlights Plus

checkout.svenskelitfotboll.se tecknar du ett abonnemang.

Där kommer du först att få skapa ett Fotbollskonto (om du inte redan har det) och sedan aktivera Highlights Plus.

Det kostar som sagt 35 kronor i månaden, helt utan bindningstid och överskottet från ditt abonnemang går tillbaka till klubben. Tack för ditt stöd!