Nu släpper vi biljetter till våra medlemmar

Idag kan du som är medlem i Degerfors IF köpa biljetter till lagets fyra första hemmamatcher den Allsvenska säsongen 2022. Du som inte är medlem kan köpa biljetter från och med fredag den 25 mars.

Du som betalat ditt medlemskap för 2022 och angett din e-postadress, får idag ett mejl som innehåller länkar till webbplatserna där du kan köpa biljetter till matcherna mot BK Häcken, Hammarby, Elfsborg och Helsingborg.

Vi gör under veckan ett utskick med länkar till biljettförsäljningen, varje dag fram till det öppna släppet på fredag. Om du blir medlem och betalar med Swish eller via degerforsif.ebiljett.nu, så är du med på utskicket nästkommande dag.

Biljetter till bortasektionen släpps först på fredag.

Bli medlem

Att vara medlem i Degerfors IF kostar 1 krona om dagen, 365 kronor per kalenderår.
För en hel familj, oavsett antal familjemedlemmar, är priset 700 kronor per år.

Via Swish
Swisha 365 kr till 123 628 43 01 – Ange personnummer och e-postadress.

Via hemsidan
Köp medlemskap via degerforsif.ebiljett.nu