Nu kan nya medlemmar registrera sig digitalt

Vi har som vi tidigare nämnt bytt system för hantering av medlemskap. Från att ha hanterat varje medlemskap manuellt och analogt till att helt gå över till digital hantering. Det nya systemet är nu sjösatt och det innebär att det går att nyteckna medlemskap digitalt.

Du som varit medlem under något av åren 2021 och 2022 fick under förra veckan ett mejl där du kunde förnya ditt medlemskap. Har du inte fått något sådant mejl, så får du jättegärna ta kontakt med oss så ordnar vi det. Dubbelkolla först vilken mejladress du registrerat ditt medlemskap med.

För att nyteckna medlemskap i Degerfors IF behöver du följa några enkla steg. Du behöver bara göra det här första gången du tecknar ett medlemskap. Nästa år finns du med i vårt system och får ett digitalt inbetalningskort skickat via mejl istället.

Följ den här länken för att bli medlem i Degerfors IF

Våra medlemskap

Enskilt medlemskap (stödmedlem): 365kr/år
Familjemedlemskap: 700kr/år

Familjemedlemskap gäller för alla boende på samma adress. Glöm inte att varje familjemedlem behöver registreras enskilt och boka in sig i familjemedlemskap.

Medlemsavgiften betalas per kalenderår det vill säga från första januari till sista december (oavsett när på året du tecknar ditt medlemskap).

Degerfors IF är en fotbollsförening som bygger sin verksamhet på medlemskap och utöver att det tydliggör din tillhörighet till klubben är det även en ovärderlig inkomstkälla för föreningen.

Vad får jag som medlem?

När du tecknar medlemskap i Degerfors IF så är du framför allt med och stöttar föreningen ekonomiskt. Utöver det så blir du en del av föreningen och erhåller framför allt rösträtt på årsmötet. Du får även förmåner som rabatt på souvenirer och medlemsexklusiv information (när vårt nya verktyg för nyhetsbrev är klart).