Nu kan alla stötta damerna

Under 2019 nådde vårt nystartade damlag stora framgångar på kort tid. Degerfors IF vann division 4 i överlägsen stil och avancerade i seriesystemet. I år har succélaget nått slutspel i hallvärmländskan och tränar hårt för att vara redo inför seriestarten.

Nu kan alla, såväl företag som privatpersoner, vara med och utveckla vår damsatsning.

Privatpersoner som sponsrar laget med 300 kronor, och företag som sponsrar laget med 895 kronor (exklusive reklamskatt) får sitt eller företagets namn i vårt programblad till varje match. Dessutom kommer vi på våra sociala medier informera om vilka som är med och stöttar damerna.

Genom den här stöttningen kan vi också fortsätta att erbjuda fri entré till damlagets seriematcher.

Vill du vara en del av Sveriges nästa elitförening på damsidan? Kontakta Patrik Werner på patrik.werner@degerforsif.se.

Tack för ditt bidrag!