Nu går det äntligen att köpa årskort!

Årskortet 2021 ger tillträde till herrlagets samtliga hemmamatcher i allsvenskan, under förutsättning att publik tillåts. Det handlar som mest om 15 matcher och som minst om 0 matcher.

Med anledning av den rådande pandemin lever vi under en ny verklighet, och vi vill från Degerfors Idrottsförenings sida vara så transparanta som möjligt. Årskortet kommer kosta lika mycket oavsett hur många eller hur få matcher som får spelas inför publik. Vi kommer inte att betala tillbaka summan eller delar av summan.

Vid händelse av att vi tillåts ta in ett mindre antal åskådare kommer naturligtvis årskortsinnehavare prioriteras framför köpare av lösbiljetter.

Vid köp av årskort gör du något av en chansning för din egen del, men du ger ett otroligt viktigt bidrag till föreningen.

***

Du som tidigare haft Årskort Sittplats; den plats du haft de senaste säsongerna är reserverad i ditt namn tills vidare. Kontakta kansliet på telefon, 0586 846 40, om du vill knyta den specifika platsen till ditt årskort även 2021.

***