Nu fyller vi Valla – 50 kronor oavsett plats!

Två av årets skönaste segrar har också varit två av årets största publikfester. Mobiliseringen kring gratismatchen var underbar och det rödvita havet på Behrn arena var oförglömligt. Nu gör vi allt för att få till en sista fest!

På söndag kommer IFK Norrköping till Stora Valla när Degerfors herrar spelar sin sista hemmamatch i allsvenskan 2021. En seger där kan i slutändan innebära att Rödvitt säkrar spel i högsta serien även nästa år.

Vi vill se dig där. Vi behöver dig där.

Därför kommer vi imorgon, tisdag 23 november, klockan 10:00 sänka priset på alla matchbiljetter så att de endast kostar 50 kronor styck. Köp biljetter via hemsidan och sprid informationen till så många som möjligt.

Vi kommer samtidigt lansera tidernas mest ödmjuka VIP-paket. För endast 200 kronor får du en plats i ett av våra tält och kommer där bjudas på pyttipanna!

Nu fyller vi Valla! Tillsammans säkrar vi det allsvenska kontraktet.