Karim Mammar inför den allsvenska premiären mot Hammarby: ”Vi ska sälja oss jävligt dyrt”

På söndag smäller det! Klockan 15:00 sparkar Degerfors IF:s allsvenska säsong igång på Tele2 Arena när laget ställs mot Hammarby.

Karim Mammar kom till Degerfors IF från AFC Eskilstuna i november och här delar han med sig av sina tankar om försäsongen, var laget placerar sig i tabellen när säsongen summeras i höst och matchen på söndag.

Du som inte är på plats kan streama matchen hos Discovery+. Teckna ditt abonnemang innan den 16 april så betalar du bara 249 kr i månaden för Sport Premium-paketet (ord. pris 349 kr) de första 6 månaderna.

Om du tecknar ditt abonnemang via den här länken så går en del av avgiften till Degerfors IF.