Jättetryck inför Gratismatchen – fåtal biljetter kvar

Mötet med Halmstads BK blir den första hemmamatchen Degerfors Idrottsförenings herrar spelar inför ett Valla med normal publikkapacitet sedan hösten 2019. Det blir dessutom den första allsvenska hemmamatchen med normal publikkapacitet sedan 1997. Det här märks på intresset.

Med anledning av den enorma efterfrågan på biljetter har det funnits möjlighet att förboka platser till en bokningsavgift på 20 kronor. Det är det många som redan har gjort. Jättemånga, faktiskt.

I skrivande stund finns det endast kvar 300 sittplatser och 124 ståplatser. Missa inte chansen att vara med om en historisk lördag på Valla. Boka din plats här. OBS! Du med årskort kommer självklart in på matchen utan att behöva förboka.