Ja, det är faktiskt Degerfors IF som ringer

Degerfors IF har sedan många år tillbaka ett viktigt samarbete med företaget WeCall. Företaget arbetar med försäljning på uppdrag av Degerfors IF och är bland annat involverade i 1907-klubben samt Gratismatchen. Nu har vi även inlett ett samarbete med WeCall riktat till privatmarknaden som vi valt att kalla för ”Klubb Bruket Privat”.

Upplägget är följande: WeCall slår en signal till våra supportrar för att se om det finns ett intresse av att bli privatpartner. Om du vill bli privatpartner, så finns det fyra olika partnerskap att välja bland. Det som är gemensamt för de fyra olika partnerskapen, är att ditt namn exponeras på degerforsif.se och ett digitalt diplom.

Under rubriken ”Partner” på startsidan kommer en sida med titeln ”Privatpartner” snart att finnas. På den sidan listas sedan alla som valt att bli privatpartners med Degerfors IF. Exakt vad som ingår i de olika paketen ser du nedan.

Paket Gunnar Nordahl 500 kr

Paket Sven-Göran Eriksson 1000 kr
• 2 entrébiljetter till valfri hemmamatch 2024

Paket Bengt Hagström 1500 kr
• 4 entrébiljetter till valfri hemmamatch 2024
• En halsduk

Paket Stisse 1907 kr
• 6 entrébiljetter till valfri hemmamatch 2024
• En signerad matchtröja

Du är givetvis välkommen att höra av dig till oss om det är någonting du undrar över. Skicka gärna ett e-postmeddelande till marknad@degerforsif.se.