Information om biljettsläpp till cupmatcherna

Degerfors IF ställs mot Örgryte och GAIS på hemmaplan i Svenska cupen. Dessa matcher kommer att spelas på Stora Vallas konstgräsplan 18 respektive 24 februari.

Biljetterna till Svenska cupen släpps till våra årskortsinnehavare imorgon, onsdag den 7 februari. Publikkapaciteten är satt till ca 800 åskådare och det finns endast ståplatsbiljetter.

Biljetterna kommer att släppas enligt följande turordning

7 februari: Årskortsinnehavare (behöver inte betala för sin biljett, men måste boka den i biljettsystemet)

9 februari: Medlemmar (en biljett per medlem gäller)

12 februari: Öppet släpp på degerforsif.ebiljett.nu

Inledningsvis kommer årskortsinnehavarna att få en länk skickad till sin e-postadress där man kan boka sin biljett (man genomför ett gratisköp via länken). Biljetten måste bokas innan fredag den 9 februari kl. 12:00.

På fredag, den 9 februari, får Degerfors IF:s medlemmar möjlighet att köpa biljett och även där är det en länk som skickas ut via e-post. Skulle det sedan finnas biljetter kvar efter helgen, så släpps de på degerforsif.ebiljett.nu måndag den 12 februari.