Information om biljettsläpp och Gratismatchen 2021

Tänk att vi äntligen kan välkomna er alla till allsvensk fotboll på Stora Valla! Vi arbetar just nu med att anpassa arenan med en sektion för bortasupportrar och ståplats på en del av norra långsidan. Vi räknar med att kunna ta emot drygt 5 000 åskådare. Innan de planerna är godkända av polis och räddningstjänst kan vi inte påbörja biljettförsäljningen. Vi hoppas att vi ska kunna starta upp försäljningen runt mitten eller slutet av den här arbetsveckan. Vi kommer att lägga ut information på hemsidan så snart biljetterna släpps.

Gratismatchen 2021, 16 oktober

Intresset för matchen mot Halmstads BK är väldigt stort och vi har många supportrar som reser långväga för att få uppleva allsvensk fotboll på Stora Valla. För att försäkra sig om att få en biljett kommer vi ge möjlighet till förbokning av plats till en administrationskostnad på 20 kronor. Möjligheten till platsbokning öppnar så fort vi fått grönt ljus att påbörja biljettförsäljning (se ovan). Du som har årskort är självklart garanterad din vanliga plats och behöver inte boka för att vara säker.