Inför träningsmatchen mot Västerås SK

Matcherna duggar tätt för Rö’vitt som redan imorgon ställs mot Västerås SK i den nionde och sista försäsongsmatchen. Om åtta dagar väntar seriepremiären och tanken med morgondagens match är att få matchminuter på så många spelare som möjligt.

Avspark: Tisdag den 26 mars kl. 13:00 på Hitachi Energy Arena.

Biljetter: Av allt att döma är det fri entré till matchen. Vi ber att få hänvisa till Västerås SK för info om evenemanget.

Streama matchen: Både NA och Expressen sänder matchen. Klicka här för att komma till NA och här för att komma till Expressen.

William Lundin inför matchen

Om du har problem att spela upp klippet kan du se det här eller testa att tömma cachen i din webbläsare.

Truppen

Tränarna mönstrar följande trupp till morgondagens möte med Västerås.

1. Wille Jakobsson
2. Mamadouba Diaby
3. Karim Mammar
5. Kingsley Gyamfi
8. Kevin Holmén
9. Gustav Lindgren
13. Pashang Abdulla
15. Nasiru Moro
16. Alper Demirol
17. Luc Kassi
18. Teo Grönborg
19. Jamie Bichis
20. Elyas Bouzaiene
21. Elias Pihlström
22. Lorik Bunjaku
23. Alexander Hedén Lindskog
24. De Pievre Ilunga
26. Filip Järlesand
30. Bernardo Morgado

Saknas: Johan Mårtensson (skada), Oscar Wallin (skada), Sebastian Ohlsson (sjuk), Dijan Vukojevic (Rehab), Adi Fisic (skada) och Rasmus Forsell (skada).