Inför Degerfors IF – Mjällby AIF

Imorgon är det årets sista hemmamatch tillika sista allsvenska matchen på okänd tid. Matchen är också den sista för Tobias Solberg och Andreas Holmberg som huvudtränare.

Avspark: Söndag den 12 november kl. 15:00 på Stora Valla (entréerna öppnar 13:30).

Biljetter: Finnes här.

TV-sändning: Under hela 2023 kan du som inte är på plats på arenorna se Degerfors IF:s allsvenska matcher live på Discovery Plus. Om du tecknar ditt abonnemang via den här länken så går en del av avgiften till Degerfors IF.

Bra att känna till: Imorgon är det framför allt hyllningen av 93-laget som vann Svenska cupen och avtackningen av Tobbe och Adde, som kan vara bra att ha koll på. Stanna kvar efter slutsignalen och hylla tränarduon.

Truppen

Tränarparet Tobias Solberg och Andreas Holmberg mönstrar följande trupp: Sondre Rossbach, Gustav Granath, Karim Mammar, Joe Gyau, Oscar Wallin, Sebastian Ohlsson, Diego Campos, Gustav Lindgren, Christos Gravius, Pashang Abdulla, Hugo Bolin, Carl Ljungberg, Jamie Bichis, Elyas Bouzaiene, Peter Gwargis, Justin Salmon, Alexander Hedén Lindskog, De Pievre Ilunga, Jonas Olsson och Damjan Pavlovic.

Skador: Johan Mårtensson, Dijan Vukojevic, Douglas Bergqvist och Nikola Djurdjic.

Avstängda: Seid Korac och Rasmus Örqvist.