Häng med Vulkanbussen till Skövde på lördag

På lördag drar äntligen Superettan igång efter ett litet landslagsuppehåll. Degerfors ställs mot Skövde på bortaplan och Vulkanerna anordnar bussresa till och från matchen.

Info från Vulkanerna nedan:

Klicka här för att boka din plats på bussen.

Pris:
220kr (t/r) för medlemmar i Vulkanerna. 270kr (t/r) för icke-medlemmar.

Vulkanerna tillhandahåller inga matchbiljetter till denna match, du behöver boka dem själv!

Maskerad:
Vi ser gärna att så många som möjligt klär ut sig till denna resa (men det är inget krav för att få åka med)
Vi vill dock hänvisa till sunt förnuft gällande utklädnad och att tänka på bl.a. maskeringsförbud.

Betalning:
Betalning sker med Swish direkt på hemsidan. Följ anvisningarna efter beställning.

Avresa:
Notera att alla tider är cirka- tider och att vi återkommer med avgångstiderna.

Karlstad – 09:00 (Centralstation)
Kristinehamn – 09:30 (Resecentrum)
Karlskoga – 10:00 (Busstation)
Degerfors – 10:15 (Stora Valla)

Observera att vi kommer samlas på någon pub innan match, vi återkommer med vilken närmre inpå matchdag.

Regler:
(Dessa regler godkänner du/ni automatiskt i samband med betalningen)
– Var och en har ansvar för sitt egna beteende under resans gång. Blir det incidenter kan det medföra avstängning framöver, betalningsskyldig eller att vi blir av med bussbolaget för framtida resor
– Vi har rätt att makulera bokningar

Övrigt
Information om hålltider för de olika avreseorterna kommer senare.

Har ni några frågor är ni välkomna att skicka DM (direkt meddelande) till oss på sociala medier alt. mejla info@vulkanerna.se