Grattis Degerfors IF Tipsklubb

Under helgen kammade Degerfors IF:s Tipsklubb hem 7 rätt och den totala vinsten kommer att hamna på dryga 710 000 kronor! Av vinstsumman går cirka 25% till föreningen.

Degerfors IF:s ordförande Leif Rosén; Det betyder jättemycket. Vi har haft ett tufft år med två stora inkomstbortfall. Det var hyfsat med publik senast (1 710 mot Västerås), men annars har vi tyvärr även haft mindre publik än väntat på våra hemmamatcher på Stora Valla, så det här behövdes definitivt.

Den som tippat den vinnande raden var denna gång Akademichefen Peter Palmqvist, bra jobbat Palmen!

Stort grattis till alla er som är med i Degerfors IF:s tipsklubb och är ni inte redan med så är detta ännu en anledning till att gå med!

Åsa Holmstrand