Gratismatchen 2023

Snart är det återigen dags för Gratismatchen, matchen med fri entre för publik! Den 23 september möter vi Malmö FF hemma på Stora Valla, och vi vill först och främst välkomna alla supportrar och publik till denna spännande match. Det är en match där vi hoppas att ni alla vill vara med och bidra, då det är årets viktigaste match rent ekonomiskt för klubben.

Gratismatchen är precis som namnet antyder, en match som inte kostar någonting att gå på. Istället för att Degerfors IF säljer biljetter till matchen, så skänker både företag och privatpersoner antingen ett fast belopp eller en summa baserat på hur många som går på matchen. Gratismatchen 2022 samlade in fantastiska 1 550 000 kr till Degerfors IF.

Biljetter till Gratismatchen

För att vara garanterad en plats behöver du köpa en förköpsbiljett för 20kr (bara serviceavgift, vi kommer inte ifrån den avgiften). Du bokar din biljett till matchen här.

Årets Gratismatch är av stor betydelse för oss, inte bara som en fotbollsmatch på planen, utan också för klubbens ekonomi. Klubben är beroende av sina fantastiska supportrar och företag för att kunna blomstra och fortsätta utvecklas. Genom ert stöd och era bidrag kan vi säkerställa att vi når våra ekonomiska mål och fortsätter leverera på och utanför planen.

Vi erbjuder olika nivåer av stöd:

Företagsnivåer

NIVÅ 1: Genom att stödja med 1 kr.

NIVÅ 2: Genom att stödja med 2 kr eller mer.

Privatpersonsnivåer

NIVÅ 1: 500 kr.

NIVÅ 2: 1000 kr.

NIVÅ 3: 1500 kr (inklusive en halsduk).

NIVÅ 4: 2500 kr (inklusive en halsduk).

NIVÅ 5: 5000 kr (inklusive en halsduk).

NIVÅ 6: 10000 kr (inklusive en halsduk).

Swisha valfritt belopp till: 123 395 1811 (märk betalningen med ”Gratismatchen”)

För mer information om hur ni som företag kan vara med och bidra på någon av dessa nivåer, vänligen kontakta Maximiliam Hane på e-postadressen maximiliam.hane@degerforsif.se eller via telefon på 076-611 17 17.

Alla som bidrar med belopp mellan 1500 kr och 10000 kr kommer att få en exklusiv halsduk som ett sätt att visa vår uppskattning för ert stöd.

Privatpersoner som vill bidra med ett belopp per åskådare, kan göra det enkelt genom att besöka följande länk: https://degerforsif.ebiljett.nu/Products/Category/26 .

Alla bidrag, oavsett belopp, är oerhört värdefulla för oss. Er support gör en verklig skillnad och hjälper oss att göra årets viktigaste match till en framgång för klubben.

Tillsammans gör vi skillnad för klubben och vår gemensamma framtid. Varmt välkomna till Gratismatchen!