Glad Midsommar

Degerfors IF önskar er alla en Glad Midsommar!

Midsommarafton har kansliet stängt men öppnar åter måndag den 24 juni. Vi är tillbaka i etern redan på söndag med en införintervju med Stefan Jacobsson inför Degerfors IF:s bortamatch mot GAIS på måndag kl 19:00 på Gamla Ullevi.

Under tiden önskar vi att ni tar tillfället i akt och blir bidragsgivare till Gratismatchen den 31 Augusti då Degerfors IF hälsar Halmstad BK välkomna till Stora Valla. Du hittar formulär, till dig/er som företagare eller för privatpersoner på vår hemsida under fliken Gratismatchen. KLICKA HÄR! För oss i Degerfors IF är denna match vår viktigaste match ekonomiskt. Kom ner till Valla och ta med dig familjen, vänner, kunder eller helt enkelt någon med stort fortbollshjärta. Vi lovar en härlig fotbollsupplevelse!