Evenemangsinformation Degerfors IF – BK Häcken

På lördag är det dags för omgång två i Allsvenskan när Degerfors ställs mot Häcken på Behrn Arena i Örebro. Här nedan följer information om evenemanget.

Alla biljetter som köps eller köpts via degerforsif.ebiljett.nu är giltiga till matchen. Det gäller naturligtvis årskort också.
Biljetter kommer att säljas på plats och kostar 220 kr för vuxen, 200 kr för pensionär och 140 kr för ungdom. Betalning sker med Swish och kontanter. Det går inte att betala med kort på arenan på lördag. Fri placering på huvudläktaren gäller för hemmapubliken.

Under matchen är huvudläktaren (Norra läktaren) och bortasektionen (Östra läktaren) öppna. Degerforspubliken hänvisas till huvudläktaren och bortasupportrar står på bortasektionen. Entré till matchen sker bakom huvudläktaren för degerforspubliken. Matchen börjar 17:30 och arenan öppnas upp en timme före matchstart.

För dig som önskar åka till matchen med andra supportrar så anordnar Vulkanerna bussresa för medlemmar till matchen. Läs mer på Vulkanernas webbplats.

Press och fotografer

Entré för press och fotografer sker vid huvudläktaren, intill Max-restaurangen. Där får du ackrediteringsbricka, fotoväst och annan nödvändig information.

Matchen sänds som vanligt på Discovery+.
Om du tecknar ditt abonnemang via den här länken går en del av kostnaden till Degerfors IF.