Degerfors möter Djurgården i Ligacupen Elit

Degerfors mönstrar en starkt A-lagsbetonad trupp till dagens möte med Djurgården på Kaknäs IP. Matchen drar igång 14:00.

Degerfors mönstrar följande lag idag

Startelva: Rasmus Forsell – Tim Lindh, Bernardo Morgado, Alexander Hedén Lindskog – Teo Grönborg, Johan Mårtensson, Luc Kassi, De Pievre Ilunga, Jamie Bichis – Dijan Vukojevic, Adi Fisic.

Bänk: Ludvig Rönnberg, Hjalmar Smedberg, Marcus Bergkvist, Gustav Ljungberg, Isak Ekberg, Lorik Bunjaku.

Degerfors har hittills spelat en match i Ligacupen Elit Norra. Då blev det förlust 0-4 på hemmaplan mot IFK Norrköping. Djurgården har hunnit med tre matcher där det blivit en vinst, en oavgjord och en förlust. Tabellen hittar du på Svenska Fotbollsförbundets webbplats.

Streama matchen

Matchen streamar du på Djurgårdens Fotboll Play-kanal. Klicka här för att komma till sändningen.