Degerfors IF och Styra/KD Solskydd arrangerade årets första partnerfrukost

Årets första partnerfrukost ägde rum i torsdags när delar av Degerfors IF:s partnernätverk samlades i Styra/KD Solskydds lokaler i Högbergstorp.

Partnerfrukosten är ett forum där Degerfors IF med medalj- och nätverkspartners träffas för att berätta om sina verksamheter och dela erfarenheter. Först ut att vara värd var Claes och Tobias Strandberg på Styra/KD Solskydd i deras nybyggda lokaler i Högbergstorps industriområde. Gruppen bjöds på en intressant dragning om företaget innan man gick en guidad tur inne i de toppmoderna lokalerna.

Göran Söderholm berättar om hälsoappen PerformiQ Life.

På plats fanns även Dan Fröjd från Never Offside för att berätta om Degerfors IF:s nya partnerapp samt Göran Söderholm från PerformiQ Life. Från Degerfors IF hälsade marknadschef Leif Olsson välkomna innan klubbchef Lars Weman berättade övergripande om vad som är på gång i föreningen. Därefter tog sportchef Patrik Werner vid för att berätta om den sportsliga biten innan Anneli Bergdahl höll en dragning om Degerfors IF:s hållbarhetsarbete.

– Det känns jättebra att vi är igång med våra partnerfrukostar och kul att Styra ville vara värdar i sina fantastiska lokaler. Det blev en riktigt lyckad träff och jag hoppas att fler partners hänger på framöver, säger marknadschef Leif Olsson.

Tusen tack till alla partners som deltog på träffen. Vi ses snart igen!