Bli medlem i Degerfors IF

Att degraderas från Allsvenskan till Superettan innebär en kraftig minskning av intäkter för Degerfors IF och därför är ditt stöd till föreningen extra viktigt i år. När du tecknar medlemskap i Degerfors IF är du med och möjliggör fortsatta satsningar i alla våra verksamheter.

Som medlem i Degerfors IF får du

• Förtur till biljettsläpp till utvalda matcher (Svenska cupen, derbyt mot Örebro, t ex).
  • Delta på medlemsträffar
  • 15% rabatt på souvenirer
  • Medlemsbrev
  • Rösträtt på årsmötet
  • Möjlighet att lägga fram motioner på årsmötet

Våra medlemskap

Enskilt medlemskap (stödmedlem): 365kr/år
Familjemedlemskap: 700kr/år

Familjemedlemskap gäller för alla boende på samma adress. Glöm inte att varje familjemedlem behöver registreras enskilt och boka in sig i familjemedlemskap.

Medlemsavgiften betalas per kalenderår det vill säga från första januari till sista december (oavsett när på året du tecknar ditt medlemskap).

Nyteckning av medlemskap

Degerfors IF är en fotbollsförening som bygger sin verksamhet på medlemskap och utöver att det tydliggör din tillhörighet till klubben är det även en ovärderlig inkomstkälla för föreningen.

För att nyteckna medlemskap i Degerfors IF behöver du följa några enkla steg. Du behöver bara göra det här första gången du tecknar ett medlemskap. Nästa år finns du med i vårt system och får ett digitalt inbetalningskort skickat via mejl istället.

Följ den här länken för att bli medlem i Degerfors IF

Notera att mottagare är Billmate/Qvickly när du betalar medlemskapet.

Hör gärna av dig till oss om du har några frågor gällande medlemskap på kontor@degerforsif.se