Berg’s måleri förlänger och växlar upp sitt partnerskap med Degerfors IF

Karlskogabaserade företaget Berg’s måleri har varit en trogen partner till Degerfors IF i många år. I fjol var företaget bronspartner föreningen, men har inför säsongen 2024 både förlängt och växlat upp sitt partnerskap.

– Vi på Berg’s är stora supportrar till Rö´vitt. I med och motgång ser vi dom flesta matcher både på hemma och bortaplan, säger Magnus Berg som är en av delägarna i företaget.

– Berg’s Måleri är en trogen partner sen många år tillbaka. De har ett stort Röd-vitt hjärta i både med och motgång. Efter att vi åkte ur Allsvenskan förra året så har dom till och med ökat sitt samarbete genom att växla upp från bronspartner till silverpartner, vilket är fantastiskt kul och någonting vi är stolta över.

Degerfors IF är stolta över partnerskapet med Berg’s Måleri och tacksamma för förtroendet inför 2024. Framåt Bruket!