Aurora Partners – Ny dräkt- och guldpartner till Degerfors IF

Vi välkomnar kapitalförvaltningsbolaget Aurora Partners som ny dräkt- och guldpartner till Degerfors IF:s herrlag.

Vilka är Aurora Partners?

Aurora Partners erbjuder sparande & placeringsrådgivning till såväl privatpersoner som företag och institutioner. Våra rådgivare har lång och gedigen erfarenhet av finansmarknaden och finansiell rådgivning från bl.a. bank och försäkringsbolag. Vi finns idag på flera orter. På kontoret i Karlstad sitter Jimmie, Peter och Magnus.

Varmt välkommen att kontakta oss för att boka in ett rådgivningsmöte!

Varför valde ni att gå in i ett samarbete med Degerfors IF?

För det första är vi alla på kontoret sportnördar och älskar fotboll. Degerfors är en klassisk klubb med starkt varumärke som vi ser stora fördelar att förknippas med. Vi hoppas kunna fortsätta bygga vårt varumärke samtidigt som vi stöttar Degerfors IF. Vi tror att det finns ett stort mervärde i att vara en del av Degerfors nätverk och synas tillsammans.

Hur tror ni det kommer gå för laget i år?

Det andra året är tufft! Man har tappat en del tongivande spelare som stod för många poäng förra säsongen. Vi hoppas dock och tror att Werner lyckats fylla dem luckorna i truppen. Ska bli intressant och se om nyförvärvet Dijan Vukojevic kan fortsätta spotta in mål även i Allsvenskan… Tufft att komma till Stora Valla och hämta poäng! Vi tror att Degerfors klarar allsvenskt kontrakt!

Johannes Weidenhag, marknadsansvarig i Degerfors IF:
Superkul med en ny dräkt- och guldpartner. Dialogen med Jimmie har varit bra från början till slut. Oerhört kul att vårt nätverk växer inom hela Värmland. Jag hoppas detta blir början på ett långsiktigt samarbete.