Åk med Vulkanerna till Halmstad på lördag

På lördag ställs Degerfors mot Halmstads BK på Örjans Vall. Till matchen arrangerar Vulkanerna en bussresa och det finns fortfarande platser kvar på bussen.

Använd den här länken för att ta dig till Vulkanernas webbplats och boka din plats på bussen.

Information från Vulkanerna nedan

Pris:
300kr (t/r) för medlemmar i Vulkanerna. 350kr (t/r) för icke-medlemmar.

Vulkanerna tillhandahåller inga matchbiljetter till denna match, du behöver boka dem själv (det görs enklast via den här länken).

Betalning:
Betalning sker med swish direkt på hemsidan. Följ anvisningarna efter beställning.

Avresa:
Notera att ankomsttid till arena är cirka tid och att vi återkommer med avgångstiderna.

Kristinehamn – TBA (McDonald’s)
Karlskoga –  TBA (Bussstation)
Degerfors – TBA (Stora Valla)
Örjans Vall – ca 14:00

Vi kommer stanna för att äta längst med vägen

Observera att vi inte kommer samlas på någon pub innan match utan resan går direkt till arenan.

Regler:
(Dessa regler godkänner du/ni automatiskt i samband med betalningen)
– Var och en har ansvar för sitt egna beteende under resans gång. Blir det incidenter kan det medföra avstängning framöver, betalningsskyldig eller att vi blir av med bussbolaget för framtida resor
– Vi har rätt att makulera bokningar

OBS:
För att resan ska bli av måste vi få ihop full buss.
Vi kommer meddela i god tid om detta inte skulle ske och alla kommer då få tillbaka pengarna.
Enda gången vi kommer att göra en återbetalning är om vi ställer in resan helt.

Information om hålltider för de olika avreseorterna kommer senare.

Har ni några frågor är ni välkomna att skicka DM (direkt meddelande) till oss på sociala medier alt. mejla info@vulkanerna.se