Advokatfirman Allians ny tröjpartner

Advokatfirman Allians, med kontor i Stockholm och Karlstad, har gått in som ny tröjpartner under säsongens sista tredjedel.

– Det har gått väldigt bra för DIF på ett sportsligt plan och vi har dessutom blivit mer synliga som förening. Samarbetet med Allians är ett exempel på vår ökade attraktionskraft. Mycket roligt att de vill vara med och satsa. En spännande samarbetspartner, säger Degerfors försäljningschef Leif Olsson.

Så här motiverar Advokatfirman Allians sitt samarbete med föreningen:

Henrik Nilsson, Advokatbyrån Allians

”Degerfors visar över åren att med en genomtänkt strategi och hårt arbete så kan man prestera på allra högsta nivå även om resurserna är begränsade.

Denna prestation tycker vi är värt att uppmärksamma och hoppas att vi i olika sammanhang kan vidareförmedla föreningens förmåga att lyfta individer och lag.

Dessutom längtar vi efter allsvensk fotboll i Värmland.”