Uppmaning: Kom i tid till morgondagens match

Imorgon väntas storpublik till ett nästan utsålt Stora Valla. I skrivande stund har över 5000 biljetter sålts till matchen och bara några hundra finns kvar. Väderprognosen pekar dessutom på temperaturer över 30 grader, vilket kan göra köandet lite svårare att stå ut med.

Imorgon finns två självscannings-entréer där du som köpt förköpsbiljett enkelt kan scanna din biljett för att komma in. Vi öppnar upp entréerna redan kl. 13:30 för att minimera risken för köbildning.

Om du kan, promenera eller cykla till Stora Valla. Det kommer inte att finnas parkeringsplatser till alla som vill parkera sin bil i närheten av Stora Valla. Du får inte ta med dig mat eller dryck in på arenan, men det finns möjlighet att hämta och fylla på med vatten inne på Stora Valla, både för hemmapublik och på bortastå.