Tack för allt, Anton Kralj

Degerfors IF önskar tacka Anton Kralj för hans insatser i den rödvita tröjan och önskar honom ett varmt lycka till i sin fortsatta fotbollskarriär.

Anton Kralj kom till Degerfors IF inför säsongen 2021 från norska Sandefjord. Totalt blev det 33 allsvenska matcher för Anton i föreningen.

– Jag vill tacka för mina två år här i Degerfors. Det har varit två lärorika år både på och utanför planen. Jag vill tacka alla som jobbar ideellt för klubben, alla inom klubben, supportrarna, tränarna, spelarna och framför allt Bengt Hagström och Stisse. Två personer som lägger ner hela sin själ för oss spelare. Jag önskar Degerfors IF lycka till i framtiden. Tack för mig, säger Anton Kralj.

Degerfors IF tackar Anton Kralj för hans insatser både på och utanför planen under sin tid i föreningen.