Ska du se Degerfors på bortaplan i år? Skaffa Bortakortet!

Bortakortet ger dig inträde till bortasektionen på alla Degerfors IF:s allsvenska bortamatcher denna säsong.

Syftet med Bortakortet är att ge ett bra pris för alla trogna som reser land och rike runt för att se sitt favoritlag. För 1000 kronor, i snitt 67 kronor per match, ser den som har Bortakortet alla sitt lags matcher på bortaplan i Allsvenskan. Kortet administreras och säljs av respektive klubb i Allsvenskan och Superettan.

Degerfors IF har 100 kort att sälja. Varje kort numreras med löpnummer 1-100, avprickning av inpassering sker mot löpnummer.

Degerfors IF behåller 50% av intäkterna av sålda Bortakort. Resterande summa betalas in till SEF som sedan betalar ut det totala beloppet jämnt fördelat till samtliga 16 Allsvenska föreningar.

Köp ditt Bortakort här!