Ladda upp i Kanadaskogen innan matchen mot Djurgården

På lördag är det Oktoberfest i Kanadaskogen. Kom och ladda upp innan matchen mot Djurgården tillsammans med andra supportrar! Sportcheferna Patrik Werner och Bosse Andersson är på plats för att snacka upp matchen.

Festen drar igång kl. 13:00 och slutar 17:00 (men se till att gå till Stora Valla i tid för att undvika köbildning!). På plats finns Julins Backyard Barbecue som serverar mat direkt ur foodtrucken. I baren finns öl, cider och alkoholfria alternativ.

BACKYARD SANDWICH
PULLED PORK, BRIOCHE, CHILIMAJONNÄS, SALLAD, SMÄLT CHEDDAR, SILVERLÖK, JALAPEÑO 130:- (GÅR ATT FÅ VEGETARISK MED PULLED JACKFRUIT)

CARNITAS
PULLED PORK, NACHOS, SMÄLT CHEDDAR, BBQ-SÅS, CREME FRAICHE, PICKLAD LÖK 140:- (GÅR ATT FÅ VEGETARISK MED PULLED JACKFRUIT)

PLATES

KALKON
POTATISSALLAD, PICKLAD LÖK 150:-

BABY BACK RIBS
POTATISSALLAD, PICKLAD LÖK 160:-

Ta med en vän, umgås och ha trevligt innan det är dags för avspark på Stora Valla.

18-års åldersgräns gäller. Barn går in i vuxet sällskap.