Information om medlemskap i Degerfors IF

Under vintern har vi arbetat med ett nytt system för medlemskap. Det innebär bland annat att vi inte kommer att skicka ut någon post avseende betalning för medlemskap. All information och inbetalning görs nu digitalt.

Du som vill nyteckna medlemskap i Degerfors IF, eller som tidigare varit medlem, men inte under de senaste två åren (2021 och 2022), kommer att kunna göra det på vår nya medlemsplattform. Vi kommer att annonsera här på degerforsif.se och i sociala medier inom kort när lösningen är färdig. Om allt går som det ska, så kan nya medlemmar teckna medlemskap digitalt redan nästa vecka.

Inbetalningskorten går ut till den E-postadress som du registrerat tidigare medlemskap med. Om du har haft familjemedlemskap sedan tidigare så kommer du att kunna välja mellan enskilt medlemskap eller familjemedlemskap när du betalar.

Vi saknar e-postadress till ett hundratal medlemmar och du som inte fått något inbetalningskort via e-post senast den 31 januari, kontakta oss gärna via telefon 0586-846 40 eller e-post kontor@degerforsif.se

Hör gärna av dig till oss om du har några frågor gällande medlemskap på kontor@degerforsif.se