Bertilsson och Gravius hetast med drygt en vecka kvar av tröjauktionen

Med lite drygt en vecka kvar av tröjauktionen är det några budgivningar som dragit iväg rejält. Johan Bertilssons reservtröja är redan uppe i 5 100 kronor. Den tröjan är just nu dyrast. Precis där bakom lurar Christos Gravius reservtröja. I skrivande stund är den budgivningen uppe i 4 600 kronor.

Den som vill ha reservtröjan tillhörande trotjänaren Christoffer Wiktorsson, som häromdagen blev klar för ytterligare en säsong i sin moderklubb, måste i nuläget bjuda över 1 200 kronor.

Pengarna från auktionen går till att hjälpa klubben ekonomiskt efter ett år utan publikintäkter. Notera att Victor Edvardsen valt att delar av det vinnande budet på hans tröja ska gå till Cancerfonden.

Utropspriset är 999 kronor på samtliga tröjor. Tröjorna som spelarna bär på bilderna är samma tröjor som auktioneras ut.

Lägg bud på din favorit här.