Adhavan Rajamohan lämnar Degerfors IF

Degerfors IF önskar tacka Adhavan Rajamohan för hans insatser i den rödvita tröjan och önskar honom ett varmt lycka till i sin fortsatta fotbollskarriär.

Adhavan Rajamohan kom till Degerfors inför säsongen 2021 från Akropolis. Totalt blev det 27 allsvenska matcher för Adhavan i Degerfors IF.

– Jag vill tacka alla mina lagkamrater som blivit mina vänner för livet och alla som funnits med runtomkring laget under de här två åren. Speciellt tack till Bengan och Stisse som gör så otroligt mycket för klubben. Jag vill också tacka fansen för allt stöd och jag önskar Degerfors IF all lycka till i framtiden, säger Adhavan Rajamohan.

Degerfors IF tackar Adhavan Rajamohan för hans insatser på och utanför planen under sin tid i föreningen. Stort lycka till framöver.